Good news is coming
1.4.2020tiedote

TIEDOTE: Graalion Oy:n lii­ke­toi­min­ta on tauolla tois­tai­sek­si ko­ro­na­ti­lan­teen takia!

Koskee kaikkia Graa­lio­nin palveluja. Sähköinen ajan­va­raus ja verk­ko­kaup­pa ovat myös tois­tai­sek­si poissa käytöstä.

Otsikko kertoo jo oleellisimman. Hallituksen asettaman poikkeustilan mukaisesti koko Graalion Oy:n liiketoiminta on tauolla toistaiseksi koronatilanteen takia. Verkkokauppa ja sähköinen ajanvaraus ovat myös tämän vuoksi molemmat poissa käytöstä toistaiskesi. Ilmoitan toiminnan jatkumisesta erikseen sekä Graalionin verkkosivuilla että sosiaalisen median kanavissa.

Teoreettinen mahdollisuus olisi ollut tehdä etähoitoja ja -ohjauksia, mutta alkuvuoden terveydelliset haasteet huomioiden katsoin paremmaksi laittaa hetkeksi pillit pussiin kokonaan.  Suuri vaikutin oli myös se, että  kuulun itse riskiryhmään, joten minun on oltava erityisen huolellinen.  Kokonaistilanne on se, että muutamien kalastettavissa olevien eurojen sijasta minua enemmän palvelee pidempi kunnollinen täysi lepojakso.

Graalion ei ole kuitenkaan katoamassa minnekään! Toimintaa jatketaan, kunhan koronasta ja terveyshuolista on päästä kuivalle maalle. Olen kaikkiin teihin hoitoaikaa odottaviin paluun jälkeen kyllä yhteydessä.

Pitäkää hyvä huoli itsestänne ja läheisistänne! Ja hyödyntäkää tämä poikkeustila mahdollisuuksien mukaan pysähtymiseen itsen, oman elämän ja tulevaisuuden äärelle. Sillä tulevaisuus todella tulee olemaan rakkautta koronan jälkeen!

Jos niin päätät, elämäsi voi olla rakkautta koronan aikaan...

1622322560946_IMG_20210521_102704_950-me.jpg

Anne Siirilä

Kirjoittaja on Graalion Oy:n omistajayrittäjä, sielunlaulaja, kasvun kompassi ja neomaagi.

Kysyttävää? Ota yhteyttä +358 44 3732 771 tai graalion@graalion.fi

Graalion Oy

graalion@graalion.fi

© Graalion Oy. Kaikki oikeudet pidätetään.